Livrarea prin curier se face pe teritoriul României în 1-3 zile, dacă produsul/produsele se află în stoc. Costul de livrare prin curier este de gratuit pentru toate comenzile peste 200 RON până la noi modificări. Pentru livrările comenzilor, a căror valoare este sub 200 lei, se aplică o taxă de transport în valoare de 19 lei sau 12 lei prin EasyBox.

Timpii de livrare pot suferi modificări în perioadele de reduceri, sau în timpul sărbătorilor legale, sau dacă sunt astfel de anunțuri pe site.

Comenzile primite vineri, sâmbătă și duminică vor fi livrate curierului luni și marți, în ordinea primirii comenzilor.

Pentru bunuri care nu se mai află în stoc dar care dispun de opțiunea precomenzii, este nevoie de o înștiințare prealabilă și doar după stabilirea de comun acord a comenzii, se va livra.

Stocurile pe site sunt aduse la zi, însă unele erori de comunicare pot surveni. Dacă produsul comandat nu se mai află în stoc, vă contactăm cu detalii.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului, și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor, dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revine la Expeditor.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:

– blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;

– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;

– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;

– cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;

– nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.

Politica de retur

Scroll to Top